Matkailu avartaa
Lähdimme hoitajien johdolla päiväksi reissuun ja teimme Piknik -risteilyn.
Hienoissa laivoissa riitti nähtävää ja koettavaa kaikille. Matka taittui karaokea laulaen ja nauttien seisovan pöydän antimista. Tax Free -myymälässä tehtiin tärkeät ostokset ja ehdittiin matkan aikana pyörähtää tanssilattiallakin. Tällä kertaa reissuun pääsivät ne asukkaat, jotka eivät ole aikaisemmin vielä osallistuneet laivareissuihin. Hieno kokemus ja onnistunut matka, josta riittää muisteltavaa pitkäksi aikaa.


Viimeisimmät kodin kuulumiset
25.05.2026
Pihapelit toivat iloa viikonloppuun
10.05.2026
Juhlitaan yhdessä
04.05.2026
