Kevättä rinnassa
Viime viikolla askartelimme kukkia ja koristelimme taloa vappua varten. Ulkonakin on ollut jo sen verran lämmintä, että uskalsimme laittaa orvokkeja ulos äitienpäiväksi.
Iloista äitienpäivää kaikille ❤️






Viime viikolla askartelimme kukkia ja koristelimme taloa vappua varten. Ulkonakin on ollut jo sen verran lämmintä, että uskalsimme laittaa orvokkeja ulos äitienpäiväksi.
Iloista äitienpäivää kaikille ❤️






Soita ja kysy lisää 010 4088 000