Asukastyytyväisyys
NPS on mittari, joka kuvaa asiakkaan tyytyväisyyttä saamaansa palveluun asteikolla -100 – +100. Suositteluun vaikuttavat muun muassa henkilökunnan ystävällisyys ja kodin ilmapiiri. Alta näet Esperi konsernin sekä liiketoimintakohtaiset suositteluindeksit. Mittari päivittyy reaaliajassa ja näyttää koko mittaushistorian.
Liiketoimintakohtaisten mittareiden lisäksi kerromme nettisivuillamme erikseen yksittäisten kotiemme asukastyytyväisyydestä. Kodin asukastyytyväisyysmittarin löydät kodin sivulta, kohdasta ”asukastyytyväisyys”. Mittari näyttää asukastyytyväisyyskyselyn kaikkien kysymysten vastausten keskiarvon.
Kuinka todennäköisesti asukkaamme suosittelisivat meitä?
ikääntyneet, mielenterveyskuntoutujat ja vammaispalvelun asiakkaat