Esperin jatkuvan kasvun edellytyksenä on huolellinen laatutyö. Toimintaamme ohjaa ISO 9001 -standardi ja vastikaan saimme EFQM Committed to Excellence tunnustuksen, joka myönnettiin sitoutumisestamme tuottaa erinomaista palvelua.
Esperi starttasi EFQM-projektin syksyllä 2016 itsearvioinnilla, jossa käytiin läpi yhdeksän eri osa-aluetta ja tarkasteltiin organisaation tilaa näiden osa-alueiden suhteen. Projektin tuloksia ja edistymistä seurataan lähes kuukausittain ja prosessien terävöittäminen on tuonut lisää tehokkuutta toiminnan seurannan mittareihin ja tapoihin.
EFQM-mallia käytetään oman toiminnan arviointi- ja kehittämistyökaluna tuhansissa organisaatioissa sekä yksityisellä että julkisella sektorilla eri puolilla maailmaa. EFQM-projektin tavoitteena on jatkuvasti kehittää ja parantaa organisaation erinomaisuutta. Nyt saatu tunnustus kertoo tekemästämme pitkäjänteisestä työstä laadun parissa.
Laatu ei tietenkään ole pelkästään teknisiä prosesseja ja toiminnallisia mittareita vaan asiakkaidemme kokemuksia heidän saamastaan palvelusta. Työmme onnistumisesta kertoo Esperin korkea asiakastyytyväisyys. Yhtä lailla tärkeää on huolehtia siitä, että omat osaajamme viihtyvät työssään ja pääsevät kehittymään sekä kasvattamaan omaa osaamistaan.